Op 19 juni organiseert het Kennisnetwerk Schoolaanwezigheid (KNSA) een nieuwe bijeenkomst. Wil je erbij zijn? Leg deze datum dan nu al vast.
In veel regio’s wordt in het po, vo en mbo hard gewerkt aan het maken van de omslag van denken in schoolverzuim naar denken in schoolaanwezigheid. Het piramide raamwerk wordt als kader gebruikt om deze transitie te maken. Bij deze ontwikkeling past dat we aandacht besteden aan de common ground van schoolaanwezigheid: Wat zijn onze centrale uitgangspunten en welke kennisbasis hanteren we daarbij? En welke kritische elementen kunnen we in kaart brengen om te delen en verder te ontwikkelen?
Patricia Graczyck gaat in een plenaire sessie in op deze critical components. Gene Rafter vertelt aansluitend over de invoering van schoolaanwezigheid in Ierland
Verdieping op het plenaire gedeelte; Twee praktijkvoorbeelden uit Nederland; Verschillende benaderingen van verzuimcategorieën; Uitwisseling en verdieping op basis van actuele vragen uit de praktijk
KNSA, NJi, Steunpunt Passend Onderwijs, Ingrado, Twentse Belofte
Maximaal aantal deelnemers:
Onbeperkt
Inschrijvingen:
0
Nadat je bent ingelogd, kun je je aanmelden voor updates per e-mail.
Nog geen lid?
Of laat hieronder je naam en e-mailadres achter
Heb je je aangemeld voor updates? Dan geef je ons toestemming om jou e-mails te sturen over ons evenement. We behandelen jouw gegevens vertrouwelijk en delen deze niet met derden. Liever geen updates meer ontvangen? Schrijf je dan uit via de uitschrijflink in de e- mail.